Bu içerik 7 yıl önce eklendi.
Bu sebeple içerik güncelliğini yitirmiş olabilir.

Şu mimleme denen olayı zerre kavrayamadım. Birisi bir şey yazıyor, adını veriyor; sen da o konu hakkında bir şey yazıp başkalarının adını veriyorsun falan. Ne bileyim; karmaşık geliyor şahsen. :D

Ama Lonely beni kendi blogunda mimlemiş. Ama bu yazıyı yazmamın asıl sebebi mimlenmiş olmam değil konsepti çok beğenmem.

Şu mimlendiğim yazı:
http://ozgurmanav.blogspot.com/2009/12/odul-almak-guzel-sey-2.html

Açıkçası ben bu yazının sonunda kimseyi mimlemeyeceğim. Çünkü hem mimlemenin mantığını kavrayamadım, hem de mimleyecek kimse gelmiyor aklıma (çok yalnızım lan :(  ) :D

Neyse başlayalım şu 2010’dan ne istediğime. Şimdi…

  • 0807881 numaralı biletime sağlam bir para çıksın. Ama büyük ikramiye çıkmasın; onun derdi çok olur şimdi.
  • Coca Cola yeni ürünü olan Damacana Kola’yı piyasaya sürsün, ayağımız alışsın diye de ucuza satsın.
  • Artık 1.sınıfa geçeyim. Lan bölümün ne diyenlere “Bilgisayar Mühendisi” derken utanıyorum. İngilizceden başka ders görmüyorum 1,5 senedir.
  • Bir Delinin Seyir Defteri isimli blogum günlük 3k falan hit alsın, biri beni keşfetsin de adam gibi bir blog açmam için sponsor olsun. Seo potansiyelim farkedilsin ve büyük bir firmada part time seo asistanı olarak işe gireyim.
  • Kar yağsın, kardanadam yapalım. Burnuna havuç takalım. Ya da havuç pahalıdır şimdi, kuru bir dal bulsak da olur.
  • Sergey Brin (Google’ın iki kurucusundan biri) bana “Sende bir potansiyel keşfettik, gel yarın işte başla.” diye mail atsın. Ben de okulum yüzünden reddedeyim.
  • Bilgisayarımın ekran kartı kendi kendine evrim geçirsin de adam gibi oynayabileyim şu oyunları.
  • Hep kendime göre dilekler diledim; biraz çapı genişleteyim. Amerika, Filistin’e atom bombası atmaya çalışırken hedef şaşırsın, bomba İsrail’e düşsün ama patlamasın. Patlamasa da zaten 3.Dünya Savaşı çıkar, ekşın olur.
  • Esra Erol’a izdivaç programına katılan birisi Esra Erol’a talip olsun.
  • Gordon Freeman konuşsun. (Half-Life)
  • Bill Gates işlerin yoğunluğundan sıkılsın. Dükkanı satıp parasıyla ev alıp kiralarıyla adam gibi geçinsin. (Esinlenme: Umut Sarıkaya)
  • Milletvekilleri insafa gelsin, kendi maaşlarını asgari ücrete çekip memura, emekliye ve işçiye yüklü zam versin. Milletin inançlarını ya da siyasi görüşlerini sömürmekten vazgeçsin.
  • Bir Delinin Seyir Defteri‘ndeki reklamlar 100 dolara ulaşsın da paramı alıp yiyeyim afiyetle.
  • Tayfun da arada bir bu bloga bir şeyler yazsın!!! (Kime diyorum, aloooo?)  :D
  • Mozilla, Firefox4’ü denemem için ilk bana yollasın. Desin ki “5 senedir Firefox’tan vazgeçmedin. Her ortamda hırsla savundun bizi. Sanma ki emeklerin boşa gidecek, bak ilk kullanıcımız oldun.”
  • Kaybolmayan kontör istiyoruz. Bir da bitmeyen akbil! (Onu geçtim, metrobüse gelen zam kalksa bile kardır. :D )
  • Turkcellinin gücü olan çekim gücü Yeditepe Üniversitesine de uğrasın bir ara.
  • Summer Glau bana evlenme teklif etsin, yaş farkından dolayı reddedeyim. O da bunalımlara girsin.
  • Katsayı problemi kalksın. 0.5 uç kullananların puanları 0.5le, 0.7 kullananlarınki 0.7 ile çarpılsın. (Esinlenme: Bir karikatürdü ama hangi dergi olduğunu çıkaramadım)
  • Al dedi, git dedi şarkısı ile meşhur olan Vildan albüm çıkartsın, rap alemi rapçi görsün.
  • Kurumuş çimen, kahve ve çikolata lekesine karşı açılan savaş sona ersin.
  • Death Note’un devamı çizilsin. L bir şekilde dirilsin, şöyle bi 10-15 bölüm bile keser beni. Hazır onu çizerlerken Code Geass’a da el atsınlar, bir kaç bölüm de ondan olsa fena olmaz.
  • Lost’un senaristleri 6. sezonda akıllardaki tüm soruları cevaplayacak bir senaryo yazamadıkları için sürekli sezon başlama tarihini ertelediklerini itiraf etsinler.
  • Akbil basınca pasonu göster, sen değilsin bu diye iki saat silik çıkılan bir resmi inceleyen tüm otobüs şoförleri istifa edip başka bi mesleğe geçme kararı alsınlar. Biz de rahat edelim onlar da.
  • Yahoo şerefsizlik yapmayı bırakıp siteme bir tane bot göndersin. Ne bu ayrımcılık lan. Bing bile en azından anasayfamı indexledi.
  • “Ne çok dileği varmış, okuyamam valla. Hiç uğraşamam.” demeyip de bu yazıyı buraya kadar okuyan herkesin dilekleri kabul olsun.
  • Bir Delinin Seyir Defteri‘nde sol şeritteki reklama tıklayan eller bol miktarda para görsün. :P
  • Birisi Yemekteyiz’e elinde bazukayla gelsin, yemeği beğenmeyince kaos yaratsın. Sonra da şiddet eğilmi yüzünden yarışma yasaklansın.
  • Ayrıca bir kaç dileğim daha var benim için çok büyük önem taşıyan. Ama bir kısmını yazmam saçma kaçar, bir kısmını da yazmak istemiyorum pek. Bazı şeyler de bende kalsın ama di mi? :P

This article has 4 comments

  1. Saf_Boo

    Len benim için dilek dileyen yok hiç he.. Ne önemsiz bi insanmışım :P

  2. KınıX

    Sana en safından bir çift böö diliyorum yeni yılda. :P

  3. Anonymous

    Aslında bizim istediklerimiz dileklerimiz Yeni yıldan Değildir ki!…

    ALLAH'dandır…

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir